fredag 2 april 2010

transit?

Min känsla för transit, sitter fast.

Transit, transit, transit. Herregud vad är det? När jag var på handledningen så var det väldigt svårt att formulera vad det är jag håller på med. Jag vet inte det. Pressen och stressen tar över hand. Som råd fick jag att jag skulle göra ett ramverk. Strukturera upp saker och ting. Det lät som en bra plan just då. Nu vet jag inte ens vad ett ramverk är. Måste ha ny handledning.

Det jag har gjort är att ta kort och måla och skriva ner vad jag gör under dagarna. Men det som gör mig förvirrad är... vad har detta med transit att göra... eller håller jag inte på med transit längre? På något sätt har jag ju i alla fall gått ifrån väntan. Eller? Håller jag på med tre saker samtidigt eller en? Ja, handledningen gjorde mig än mer förvirrad minst sagt.

Inga kommentarer: